Enquête ledeninformatie

3 juli 2024

Keuzes van de leden/Ledeninformatie en tevredenheidsonderzoek LTC Naaldwijk.

Goed nieuws! We willen graag weten wat jullie beweegt en wat jullie belangrijk vinden en daarom houden we een enquête onder alle leden van LTC Naaldwijk! Het nieuwe bestuur is nu enkele maanden met veel enthousiasme bezig om een frisse wind door de vereniging te laten waaien en dit doen ze uiteraard voor alle leden van LTC Naaldwijk, jullie dus!

Jullie mening over diverse zaken binnen de vereniging is erg belangrijk, net als jullie (sport-)wensen voor de toekomst van de vereniging. De resultaten van de enquête zullen de basis zijn van de nieuwe ontwikkelingen binnen het park en aandachtspunten binnen de vereniging aan het licht brengen.

Zoals aangegeven in het nieuwsbericht van het bestuur zijn er veel nieuwe ontwikkelingen binnen de vereniging op het gebied van lidmaatschap, padel, tennis en ontwikkeling park. Hierover willen we jullie mening weten, die gebruikt zal worden in de analyse voor de toekomstige (park) ontwikkelingen binnen LTC Naaldwijk.

Willen jullie ook meedenken over de toekomst van de vereniging? Vul dan de enquête in en maak het verschil!

Binnenkort ontvangen alle leden een e-mail met deze korte enquëte over de belangrijke en actuele zaken binnen LTC Naaldwijk.

Vul de enquëte in, stuur hem op en laat hiermee weten wat je binnen jouw vereniging belangrijk vindt.

Groeten LTC Naaldwijk Tennis en Padel