Bedankt Martin Wubben

17 september 2024

Afgelopen week hebben we als bestuur onze dank uitgesproken naar Martin Wubben die na 7 jaar stopt als vrijwilliger van de sponsorcommissie. Martin heeft samen met een kleine club vrijwilligers zorg gedragen voor het verwerven en onderhouden van bestaande sponsoren van LTC Naaldwijk. Dit is zeer belangrijk geweest voor de groei van ons park en LTC Naaldwijk als vereniging.

In de jaren waarin Martin vrijwilliger was (en zelf ook sponsor) is met grote inzet van de sponsorcommissie de verbouwing van het park gerealiseerd en zijn er voor het park, de hal en voor tennis- en padelbanen sponsoren gevonden. O.a. hierdoor hebben we als vereniging een positieve balans om op verder te bouwen met onze toekomstplannen. De inzet van Martin en zijn afscheid daarbij konden we natuurlijk niet zo maar voorbij laten gaan. We hebben als bestuur Martin een klein beetje in het zonnetje gezet met een woord van dank en een mooie bos bloemen.

Omdat we graag onze huidige sponsoren willen behouden en nieuwe sponsoren nodig hebben voor onze toekomstplannen, hebben we gelukkig voldoende opvolging gevonden voor de sponsorcommissie.
Het nieuwe sponsorsterrenteam bestaat uit de volgende toppers:
-Felix Pinzger (voorzitter)
-Alex van Dam
-Patricia Vijverberg
-Eline Huykman
-Pieter Eenhoorn

We wensen ze veel succes en plezier met de communicatie naar de huidige sponsorenen het verwerven van nieuwe sponsoren. Belangrijke activiteiten gezien de toekomstplannen van de vereniging inzake ontwikkeling park.

Bestuur LTC Naaldwijk

PS Wil je ook je steentje bijdragen aan onze mooie vereniging? Aarzel niet en neem contact op met vrijwilligerscoördinator Frank de Koning: vrijwilligers@ltcnaaldwijk.nl.